قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ Au7100 سامسونگ 50au7100
نوشته شده توسط : Mars

سینما خانگی 950 وات ال جی مدل Cl65 بهتر است تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ مدل ۵۰AU7100 ؟

تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ مدل ۵۰AU7100 دارای یک قاب باریک و ظریف با بدنه‌ای زیبا است. این تلویزیون با رنگ مشکی به بازار آمده و می‌تواند به سادگی فضای داخلی خانه شما را زیباتر کند. فریم مشکی دور قاب علاوه بر زیبایی، از تلویزیون شما در برابر ضربات احتمالی نیز حفاظت می‌کند. این تلویزیون دارای دوپایه دو شاخه است که همرنگ بدنه تلویزیون بوده و به خوبی به تلویزیون استواری می‌بخشد. پورت‌ها و درگاه‌های تلویزیون نیز به پشت آن منتقل شده است تا از بهم ریختگی کابل‌ها در اطراف تلویزیون جلوگیری می‌کند.

همان طور که در بالا هم اشاره کردیم تلویزیون سامسونگ 50AU7100 دارای سیستم صوتی دو کاناله و دو بلند گو است که هر کدام قادر به پخش صدای 10 وات است و در مجموع می تواند صدایی با قدرت 20 وات تولید کند که در نوع خود چشمگیر است. همچنین فضای کافی برای قرار گرفتن ساندبار در جلوی تلویزیون فراهم میشود. پشت پایه های این تلویزیون محلی برای قرار گرفتن کابل های متصل به تلویزیون وجود دارد و شما می توانید سیم ها را از این شکاف عبور دهید. این کار علاوه بر مرتب کردن پشت تلویزیون، باعث می شود از روبرو نیز نمای تلویزیون با مشاهده سیم های اضافی خراب نشود.

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 43 اینچ مدل 50AU7100

این فناوری هوشمند به نمایش رنگ‌های غنی و شفاف در کیفیتی عالی کمک می‌کند. این تلویزیون همانند مدل سال قبل از صفحه نمایش VA استفاده می کند و همان رزولوشن 4K را دارد. روشنایی تصویر بالایی را دارد و می تواند در محیط روشن کارایی خوبی را به نمایش بگذارد.

در یک کلام می توان گفت این تلویزیون از هر زوایه ای بی نقص و کامل می باشد. تلویزیون سامسونگ 50au7000 ارایه دهنده فروشگاه بانه خرید برند سامسونگ مدل 50au7000 سال ساخت 2021 سیستم عامل تایزن اسمارت و قابلیت اتصال به وایفای کیفیت... دلیل محبوبیت بیش از اندازه تلویزیون 50 اینچ هوشمند سامسونگ مدل 50AU7100 ظاهر ساده و مینیمال آن است .

تلویزیون‌های سامسونگ همواره از طراحی زیبا به همراه کیفیت ساخت عالی برخوردار هستند. تلویزیون 50AU7100 نیز از این قاعده مستثنی نبوده و طراحی شیک و باکیفیتی دارد. این تلویزیون تا حدی از لحاظ ظاهری به مدل قبلی خود یعنی TU7100 شباهت دارد و از پایه‌های دوشاخه استفاده کرده است.

سامسونگ برای اتصال ماوس و کیبورد به صورت بی سیم از فناوری BT HID Built-in و برای اتصال آنها از طریق USB از تکنولوژی USB HID Support در این تلویزیون بهره گرفته است. این برند روزی مورد احترام ترین برند در عرصه ی تلویزیون بود که اولین الگوی تست تلویزیون را در سال 1939 ایراد کرد و در عرصه ی اولین استانداردهای تلویزیون های رنگی درNTSC (کمیته ی ملی سیستم های تلویزیون )در سال 1959پیشرو بود . برای شرکتی که روزی پرچم دار دنیا در عرصه ی تکنولوژی هایی مثل CRT (cathode-ray tube) و rear-projection بود این وضعیت تاسف باری به حساب می آ ید.البته این شرکت طی این سال ها به خوبی توانسته است خود را بالا بکشد.و لوازم دیگری را در عرصه ی الکترونیک تولید کند. این روزها انها بین این دو با قرار دادن مهمترین اپ ها مانند نتفلیکس و هولو و یوتیوب و...

همه ی ما با پیشرفت علم و تکنولوژی رویای یک خانه ی هوشمند را در ذهن خود پرورش داده ایم تا بتوانیم به آسانی و از راه دور به همه ی وسیله های ضروری خانه دسترسی پیدا کنیم و آن ها کنترل کنیم. تلویزیون سامسونگ 55AU7100 مانند بیشتر تلویزیون های قدیم دارای قابلیتاتصال به اینترنت می باشد با این تفاوت که سامسونگ در سال 2021 این نمایشگر را مجهز به سیستم عامل تایزن کرده است. البته تلویزیون سامسونگ 50AU7100 از امکانات تصویر متنوعی برای افزایش کیفیت تصاویر بهره می‌گیرد.

طراحی زیبا و باریک تلویزیون ال ای دی سامسونگ AU7100 سایز 50 اینچ

ضخامت کلی این تلویزیون کم می باشد و پایه های آن بدون نیاز به پیچ و در شیار مخصوص آن چفت می شوند. با استفاده از گیره های نگهدارنده که در جعبه محصول وجود دارد می توانید کابل های متصل به تلویزیون را پشت پایه ها مرتب و مخفی کنید. شیار هایی برای عبور سیم ها در قسمت پشت بدنه تلویزیون تعبیه شده است و باعث می شود بتوانید فضای پشتی تلویزیون را مدیریت و منظم نمایید. در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون سامسونگ AU7100 سایز 50 اینچ را مشاهده کرده و آن را با گارانتی (یا بدون گارانتی)، قیمت ارزان و ضمانت اصالت و سلامت کالا از فروشگاه سلام بابا خریداری کنید.

و اگر تمام اینها کافی نیستند شما میتوانید اپلیکیشن لاگیتک هارمونی را دانلود و تمام دستگاه های اسمارت خود را از روی مبل کنترل کنید.تنها مشکل ما با پیاده سازی اندروید تی وی این است که پیاده سازی ان گاهی اوقات کند و بدون پاسخ است. اگر از منظر 4K HDR به آن نگاه کنید ، می توانید بگویید که فقط نیمی از تجربه را به شما ارائه می دهد. یا شاید مدل Solar Remote TM2180E ، که دارای یک سلول خورشیدی برای شارژ مجدد باتری داخلی است. با این حال ، اگر این اجراها مشکلی برای شما ایجاد نکنند ، نگاهی به این تلویزیون 4K خوب بیندازید.

تلویزیون 50 اینچ سامسونگ 4k اسمارت مدل 50au7100

در این تلویزیون امکان دسترسی به وای-فای و اتصال به اینترنت وجود دارد و با دسترسی به Web Browser امکان وبگردی و جستجو اطلاعات مختلف وجود دارد. همچنین می توانید برنامه ها ، فیلم ها و شو های تلویزیونی را به صورت انلاین و زنده تماشا کنید. با تنظیم تلویزیون روی Samsung Plus TV می توانید به اسانی به برنامه های مختلف دسترسی داشته باشید و فیلم و موزیک و اخبار ورزشی را در کمترین زمان در دسترس داشته باشید. وجود دستیارهای Google و Alexa باعث می شود که به اسانی دستورات صوتی کاربر روی تلویزیون اجرا شود و تنظیمات مختلف را با صدا خود روی تلویزیون اجرا کنند.




:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
:: برچسب‌ها: تلویزیون سامسونگ , خرید تلویزیون سامسونگ 50 اینچ , قیمت تلویزیون 2021 سامسونگ , قیمت تلویزیون سامسونگ ماهواره دار , قیمت تلویزیون سری 7 سامسونگ در بانه , مشخصات تلویزیون 4K‌ سامسونگ 50 اینچ , تلویزیون سامسونگ , تلویزیون کریستال سامسونگ , تلویزیون 50 اینچ سامسونگ , تلویزیون فورکی سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: